13 Mayıs 2011 Cuma

Sevgilini Dua ile Geri Getir | Sevdiğim kişinin bana geri dönmesini istiyorum

Eğer ayrılık acısını yaşadınız, onu hala unutamadınız ve sevdiğiniz kişinin dönmesini istiyorsanız bu duayı üç gün ard arda sabah namazları akabinde yüz kez okuyanın sevdiği kişiye kavuşacağını söyler büyüklerimiz. Bu niyeti ettiğiniz zaman kimseye bu konuyu açmayınız. Kimseye söylemeyiniz... Ve ilk gün başladığınızda ara vermeden üç günüde tamamlamaya özen gösteriniz.

Bu aşk ile bağlama duasını lütfen platonik aşk yaşadığınız ya da birinin size tutulup bağlanması, acı çekmesi gibi kötü niyet taşıyarak okumayınız.... Allah çok daha beterini başınıza verebilir, dahası vicdanen de büyük huzursuzluk çekersiniz sonraları...

Sadece herhangi bir sebeple ayrı düştüğünüz sevgiliniz için niyet ediniz... Dua aşağıdadır;

'' Ya kadim, ya daim, ya kadim, ya daim, ya karrar, ya ehad, ya Muhammed. Kul huvallahü ehad, lem yelid velem yuled ve lem yekün lehu küfuven ehad. Ve sallallahu ala seyyidina Muhammedin ve alihi ecmain ''


Allah herkesin gönlüne göre versin, severken ayrı kalmak çok zordur... Allah bütün sevenleri kavuşturur inşallah.




Sevgilini geri getiren dua, sevdiğimin geri dönmesi için dua, sevdiğim kişinin bana geri dönmesini istiyorum, sevdiğini dua ile geri getir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...